Издател | Нов-български-университет |
Брой страници | 352 |
Година на издаване | 2017 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 577 грама |
Размери | 16x23 |
ISBN | 9789545359521 |
Баркод | 9789545359521 |
Категории | Учебна литература за висши учебни заведения, Учебна литература, Учебници |
Настоящият текст представлява учебник по политически комуникации и продължава идеята за развиване на теорията и практиката в интердисциплинарна област, очертана от политическите комуникации, масовите комуникации и политологията. Въведен е терминът политически комуникационни практики, както и систематизация в исторически и теоретичен план на различните видове политически комуникационни практики в политическата комуникация, в това число политическо говорене, пропаганда, политическа реклама, политически ПР, политически имиджмейкинг, спийчрайтинг, политически брандинг, лобизъм, пъблик афеърс, е-политически мениджмънт.
Този учебник е препоръчително да се чете със смартфон в ръка и инсталиран четец за QR кодове. Всички снимки и фигури могат да се разгледат.
Приятно четене, учене или забавление. А най-добре и трите.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]